1 Kasım 2014 Cumartesi

Ekim Ayında Okuduklarım Vlog

 Herkese merhaba! 5. vlog'umla karşınızdayım.İlk defa tek seferde video çekim ve yayınladım :3 İyi seyirler...



Kitapları teker teker yorumlayayım.Zaten vlog'da da kitapları okuma sırasıyla gösterdim.Neyse.

Carrie Günlükleri:Carrie günlükleri genel olarak güzel bir kitaptı.Fakat dizisiyle gerçekten alakası yok resmen senaristler kitabı beğenmeyip yeniden yazmışlar. Ve açıkçası kitabın sonunu hiç beğenmedim. Mutlu bir son beklerdim. Ya da erkek karakterin bu kadar kişiliksiz olmamalıydı bence. Yani ben bir kitapta özellikle aşık olunası erkek karakter isterim fakat Sebastian'ın başta öyle bir izlenimi var ama sonra gerçek yüzünü anlıyorsunuz.Ama genel olarak kitap hoştu.Boş zamanlarınızı değerlendirebilceğiniz türden bir kitap.
Kitaba verdiğim puan;


Güllere Sor:Güzel bir tarihi aşk romanıydı.Çok mükemmel değildi yine de beklentilerimi karşıladı. Karakterlere bayıldım. Julie Garwood gibi bir yazardan bu beklenirdi zaten.Yazarın anlatımı mükemmel kitap kalın olmasına rağmen gayet akıcı.Eğer bu tür romanları okumayı seviyorsanız kesinlikle okuyun kaçırmayın derim.Kitap'ta en çok etkilendiğim olay,Mary Rose ve kardeşlerinin ilişkisi. Aralarında kan bağı olmamasına rağmen gerçek bir aileler ve dört erkek kardeşin kadınlar hakkında hiçbir şey bilmediği halde bir kız çocuğunu yetiştirmesinden de çok etkilendim. Harrison'a gelince aşık oldum! Zaten İskoç erkeği ne beklersiniz ki ? Genel olarak kitabı çok beğendim. Serinin diğer kitaplarını da en yakın zamanda alacağım.



Kaçak:Gayet heyecanlı başladı ve aynı şekilde devam etti. Serseri'yi bir yıl öncesinde okumama rağmen unutmamışım.Seri olarak çok övgüsünü duymuştum zaten. Kaçak, çok güzel ilerledi sonu da çok güzeldi. Baya aksiyonlu bir kitaptı. Kitabın kurgusuna söyleyecek bir şeyim yok zaten. Diğer fantastik romanlardan çok farklı bir konusu var. Fakat,kitapta sinir olduğum bir şey vardı. Faythe'i gerçekten öldürmek istedim. Spoiler olamaması için o kısma girmek istemiyorum fakat gerçekten sinir oldum. Oysa ki kick-ass karakterleri severim. Ama Faythe kendini aşmıştı artık ! Bunun dışında kitap çok güzel ilerledi.Zaten tek puanı da buradan kırıyorum.


Mart Menekşeleri:Mart Menekşeleri, çok farklı bir kurguya sahip bir kitaptı.Yazarın tüm kitaplarını aldım ama önce yazıldığı için ilk bu kitaptan başlamak istedim.Neyse. Kitap karakteri normalde okuduğum karakterlerden oldukça büyük bir karakterdi.Ama pek rahatsız etmedi.Sıkılmadan, severek okudum.Kitabın sonlarına doğru gerçekten çok şaşırdım.Kitap aşktan çok drama üzerine kuruluydu sanki. Aslında tek puanı tarzıma uymadığı için kırdım. Ama bu tarz sizin hoşunuza gidiyorsa gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz.


Tuhaf Melekler:Kitabı İzmir KİPA'dan 3 liraya almıştım. Ve arkasında 18 tl etiketi var!!
 ---kitapkurdukrizi--- Kitaba gelirsek,eğlenceli sürükleyici bir kitaptı.Ama arka kapak yazısında baş karakteri çok övmüşler. Tamam kız sertti iyiydi ama o kadar değildi. Karakteri zorla kick-ass yapmışlar sanki. Onun dışında bol aksiyonlu bir kitaptı. Erkek karakterden çok etkilenmedim kız karakterin yanında sönük kalmış.Kitabın sonu yarım bitiyor sanki. Seri kitabı sanırım fakat 2011'de basılmış hala devamı gelmemiş. Artemis...



Ekim ayında okuduğum kitaplar bu kadar :(  Gerçekten çok çok az. Ama malum sınavlar başlıyor -_- Okul stresi filan teneffüslerde ödev yapmaktan,defter tamamlamaktan kitap okuyamıyorum.Eve geldiğimde de tekrar filan çabuk bitiyor gün. Sadece geceleri okuyabiliyorum. Şimdiden yaz tatilini iple çekiyorum :3

Yorumlarla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşın lütfen.Bir daha ki yazı ve vlog ile görüşmek üzere..Hepinizi öpüyorum :*







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder