31 Ocak 2015 Cumartesi

Ocak Ayında İzlediklerim

Farklı bir postla karşınızdayım. Blog'umun sadece kitaplar hakkında değilde daha kişisel bir şey olmasını istemiştim. Film izlemeye bayılıyorum ve bundan sonra sizinle her ay izlediklerimi paylaşmayı düşünüyorum. Herkesi bol bol öpüyorum :**


Film: Hobbit 3 Beş Ordunun Savaşı
Tür:  Macera, Fantastik
IMDB: 7,7

Oyuncular: Martin Freeman,Orlando Bloom ,Ian McKellen, Evangeline Lilly

Ne kadar kitaplarını okumasam da Hobbit izlerken en çok zevk aldığım film serisi. Aslında her yıl filmlerini sinemada izlemeyi gelenek haline getirmiştim ki bu yıl son oldu. Ve final tam anlamıyla mükemmeldi. Oyuncular, efektler her şey tam olmuş. Film boyunca karakterlere bir şey olacak diye saçımı başımı yoldum resmen. O derece güzeldi. Fazla uzatmak istemiyorum Hobbit ya da Yüzüklerin Efendisi serilerini izlemediyseniz şuan bu yazıyı okumanız hata! Gidin izleyin.


Film: Safe Haven
Tür:   Romatik.Dram
IMDB: 6,7
Oyuncular: Julianne Hough, Josh Duhamel

Josh Duhamel'ın gerek oyunculuğuna gerek yakışıklılığına oldum olası hastayım ^^ Safe Haven klasik Nicholas Sparks uyarlaması. İnsanı derinden etkileyen,duygularını alt üst edecek türden bir aşk filmi. Kesinlikle romantik komedi değil. Daha çok dramatik bir aşk. Sizi hüngür hüngür ağlatacak türden değil ama gözlerinizi yaşartacak türden bir film.


Film: Hannibal
Tür:  Suç, Dram, Gerilim
IMDB:  6,6
Oyuncular: Anthony Hopkins, Julianne Moore

Ben korku filmi izleyemem! Annem olmasaydı bunu da izleyemezdim zaten -_-  Film boyunca midem bulandı yediklerimi çıkaracak boyuta geldim. Ve şunu farkına vardım ki gelmiş geçmiş en iyi Hannibal Anthony Hopkins.
Adam resmen korku filmlerinde oynamak için yaratılmış. Hannibal'da cuk oturmuş. Julianne Moore hakkında bi eleştiri yapmam mümkün değil. Her zaman ki gibi mükemmeldi.Ama mideniz hasassa izlemeyin bence...



Film: Dünya Savaşı Z
Tür:  Aksiyon, Bilim Kurgu
IMDB:  7,3
Oyuncular: Brad Pitt, Mireille Enos

Film boyunca Mireille Enos'un başka nerede oynadığını hatırlamaya çalıştım. Eğer yaşarsam! Neyse :D Anladım ki Brad Pitt ne kadar yaşlanırsa yaşlansın gittikçe karizmatikleşiyor.Film boyunca onu izledim desem yeridir :D Aslında zombilerden nefret ederim. Yine nefret ettim. -_- Ama kendi dalında gerçekten iyi bir filmdi. 2. filmi de çıkacakmış. Takipteyiz!


Film: Captain America: The First Avenger
Tür:  Aksiyon, Macera, Bilim Kurgu
MDB:  6,8
Oyuncular: Chris Evans, Hayley Atwell

Daha yeni izledim... Aslında Marvel filmlerini bitirmeye çalışıyorum. Ve Captain America için baya baya geç kalmışım. Süper kahraman filmlerine bayılırım. Chris Evans'da Captain America'nın hakkını vermiş yani.Ajan Carter'a bayıldım. Onun dizisi de varmış izlerim belki :D Neyse filmin sonuna çok üzüldüm. Ama olabilecek en iyi sondu bence. İkinci filmi hemen izlemeliyim!



Film: Gothika
Tür:  Suç, Dram, Gerilim
IMDB:  5,8
Oyuncular: Halle Berry, Robert Downey Jr., Penélope Cruz

Bir kadro bu kadar mı iyi olur! Ama film hakkında aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Ne kadar bana çığlık attırsa da bence farklı bir tarafı yoktu. Sıradandı. Ama sırf oyuncuları için bile izlenir. Son sahne aklımı karıştırdı sanki devamı gelecek gibiydi. Ama geleceğini hiiiiçç sanmıyorum. Zaten çok eski bir film.


Film: Ted
Tür:   Komedi, Fantastik
IMDB:  7,1
Oyuncular: Mila Kunis, Mark Wahlberg

Sınıf arkadaşımın önerisiyle ve Mila Kunis oynadığı için izledim sırf. Çok farklı bir film bekliyordum. Beni şaşırttı. KESİNLİKLE ÇOCUK FİLMİ DEĞİL! Hatta yetişkin filmi. Tatlı bir oyuncak ayıdan bunları beklemezdim.. Zaten internette tek part bulana kadar canım çıktı. Açıkçası indirmeye de üşendim. Ama o kadar aradığıma değmedi yani -_-




Film: Bi Küçük Eylül Meselesi
Tür:  Dram, Romantik
IMDB:  7,4
Oyuncular: Engin Akyürek, Ferah Zeynep Abdullah

Film bittikten sonra 10 dakikamı filmi anlamaya çalışarak geçirdim. Biraz karışıktı ama çok güzeldi. Oyuncular rollerinin hakkını vermiş. Ortaya mükemmel bir film çıkmış. Eğlenceli bir film gibi görünse de bir o kadar da dramatikti bence. Ama ağlamadım! Türkler bu tür filmler de çok başarılılar zaten. İnsanı ağlatmayı biliyoruz :D


Dizi: Eye Candy
Tür:  Suç, Dram, Gerilim
IMDB: 7,3
Oyuncular: Victoria Justice, Kiersey Clemons

Pek fazla dizi izlemem ama Eye Candy'i pilot bölümünden beri takip ediyorum. Zaten şu ana kadar üç bölüm yayınlandı. Çok çok beğendim. Dediğim gibi dizi izlemem genelde yarım bırakırım ama bundan sıkılacağımı sanmıyorum. Zaten yeni bir dizi izleseniz çok şey kaybetmezsiniz. İzlemezseniz kaybedersiniz ama ^^  Victoria Justice olayı farklı bir boyuta taşımış. Bence rolüne çok uymuş.








3 yorum:

  1. Eye Candy'yi bende takip ediyorum ve diziyi çok sevdim.Mesaj atanın kim olduğunu çok merak ediyorum :D :)

    YanıtlaSil